Έχετε απορίες?
210 80 88 258
info@health-studies.gr
Σύνδεση
No apps configured. Please contact your administrator.

Login with your site account

No apps configured. Please contact your administrator.

Lost your password?

Health Studies – integrated (HSi)Health Studies – integrated (HSi)
  • Αρχική
  • Η Σχολή
    • Σκοπός
    • Προγράμματα Σπουδών
    • FAQs
    • Εκδηλώσεις
    • Ταυτότητα
    • Testimonials
    • Gallery
    • Εγγραφή σε Newsletter
  • Μαθήματα

    Προγράμματα

    Εκπαίδευση

    • Εκπαίδευση στη Ρεφλεξολογία
      • Σκοπός
      • Οργάνωση Σπουδών
      • Πρόγραμμα Σπουδών
      • Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα
      • Αίτηση Εγγραφής
      • Εκπαιδευτικοί στόχοι
      • Μαθησιακοί στόχοι

    Μετεκπαίδευση

    • Κλινική Ρεφλεξολογία
      • Σκοπός
      • Πρόγραμμα Σπουδών
      • Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα
      • Αίτηση Εγγραφής
      • Εκπαιδευτικοί & Μαθησιακοί στόχοι

    Σεμινάρια

    • Εφαρμοσμένη Ζωνοθεραπεία
    • Διαχείριση Πόνου με Ρεφλεξολογία
    • H Νευροβιολογία της Ρεφλεξολογίας

    ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

    Ιδιαίτερα Μαθήματα one2one
  • Έρευνα
  • Άρθρα
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Η Σχολή
    • Σκοπός
    • Προγράμματα Σπουδών
    • FAQs
    • Εκδηλώσεις
    • Ταυτότητα
    • Testimonials
    • Gallery
    • Εγγραφή σε Newsletter
  • Μαθήματα

    Προγράμματα

    Εκπαίδευση

    • Εκπαίδευση στη Ρεφλεξολογία
      • Σκοπός
      • Οργάνωση Σπουδών
      • Πρόγραμμα Σπουδών
      • Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα
      • Αίτηση Εγγραφής
      • Εκπαιδευτικοί στόχοι
      • Μαθησιακοί στόχοι

    Μετεκπαίδευση

    • Κλινική Ρεφλεξολογία
      • Σκοπός
      • Πρόγραμμα Σπουδών
      • Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα
      • Αίτηση Εγγραφής
      • Εκπαιδευτικοί & Μαθησιακοί στόχοι

    Σεμινάρια

    • Εφαρμοσμένη Ζωνοθεραπεία
    • Διαχείριση Πόνου με Ρεφλεξολογία
    • H Νευροβιολογία της Ρεφλεξολογίας

    ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

    Ιδιαίτερα Μαθήματα one2one
  • Έρευνα
  • Άρθρα
  • Επικοινωνία

Γενικά

ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΡΕΦΛΕΞΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
  • Home
  • Γενικά
  • Η Ζωνοθεραπεία του W. Fitzgerald – Το Δώρο ενός Σπουδαίου Γιατρού

Η Ζωνοθεραπεία του W. Fitzgerald – Το Δώρο ενός Σπουδαίου Γιατρού

  • Date 27/08/2021
Ζωνοθεραπεία, Η Ζωνοθεραπεία του W. Fitzgerald – Το Δώρο ενός Σπουδαίου Γιατρού, Health Studies – integrated (HSi)

Α, η Ζωνοθεραπεία!
Είναι η μεγάλη μου αγάπη. Είναι το μεγάλο μου σχολείο.
Είναι βουτιά στην παρακαταθήκη που άφησε ένας σπουδαίος άνθρωπος και εξαιρετικός γιατρός.
Με λόγια απλά. Τόσο απλά, που μοιάζουν ανάξια προσοχής.

Τη Ζωνοθεραπεία την εκτιμώ βαθιά. Για την εντιμότητά της και την αξιοπιστία της.
Για τον σεβασμό προς τον άνθρωπο, που γίνεται φανερή σε κάθε λέξη του Fitzgerald.
Δεν δηλώνει τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτό που πραγματικά μπορεί να προσφέρει.

Και ακόμα, υπο το φως της γνώσης των βιολογικών επιστημών, πολλά απ αυτά που το 1917 έμοιαζαν ιστορίες για μάγισσες, αρχίζουν να τεκμηριώνονται – όπως για παράδειγμα η περίφημη “Πύλη Ελέγχου του Πόνου” την οποία ο Fitzgerald είχε περιγράψει απλοϊκά “είναι ωσαν τα σύρματα του τηλέγραφου να έπεσαν και να μη μπορούν να στείλουν την πληροφορία στον κεντρικό σταθμό”

Το βιβλίο του Fitzgerald δεν είναι βιβλίο ιατρικής. Είναι το βιβλίο ενός γιατρού.
Ένα βιβλίο γεμάτο με ιστορίες από τους ασθενείς του και τους τρόπους που προσπάθησε να τους βοηθήσει. Ένας απ’ αυτούς τους τρόπους ήταν η “Θεραπεία των Ζωνών”, την οποία ανακάλυψε, εξέλιξε, δίδαξε και μοιράστηκε με γενναιοδωρία.
Είχε ενθουσιασμό για αυτή τη νέα μέθοδο που “τυχαία ανακάλυψε”.
Είχε ταυτόχρονα, απόλυτη επίγνωση ότι η απλότητα της μεθόδου θα οδηγούσε σε υποτιμητικά σχόλια από τους συναδέλφους του.
Παρ όλα αυτά, σχεδόν 200 γιατροί της εποχής, διδάχθηκαν από τον ίδιο για να χρησιμοποιήσουν τη Ζωνοθεραπεία για αναλγησία αλλά και αναισθησία σε ήπιες επεμβάσεις, αντί του οπίου.

Στην πρώτη ανάγνωση του βιβλίου, αναρωτιόμουν τι νόημα είχε η έκδοσή του. O Fitzgerald μέσα από τα γραπτά του, δεν έμοιαζε να είναι ο τύπος του ανθρώπου που ήθελε απλώς “10 λεπτά δημοσιότητας”, οπότε προς τι η έκδοσή του;
Δεν καταλάβαινα τι το σημαντικό μπορεί να αντλήσει ο αναγνώστης, πέρα από τις διηγήσεις ενός γλυκού ανθρώπου. Ταυτόχρονα, ένιωθα ότι “κάτι” υπάρχει εκεί μέσα, το οποίο όμως δεν μπορούσα να προσδιορίσω.  Αυτό το “κάτι”, δεν ήταν φανερό με την πρώτη ανάγνωση. Ίσως ούτε με τη δεύτερη.
Παρ όλα αυτά, η έλξη του ήταν ισχυρή.
– Δε μπορεί! Κάτι υπάρχει εδώ μέσα, σκεφτόμουν. Και συνέχιζα να προσπαθώ.

Χρειάστηκε να κάνω κάποιες παραδοχές.
Πρώτον, να θυμάμαι σε ποια εποχή γράφτηκε (1917) και τι ήταν γνωστό από τις επιστήμες της Βιολογίας.
Δεύτερον, να θυμάμαι οτι τα κείμενά του απευθύνονταν στον απλό κόσμο της εποχής και όχι σε γιατρούς (με εξαίρεση δύο κεφάλαια).
Σκοπός του ήταν αυτός που πρέπει να είναι ο σκοπός κάθε γιατρού – όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο ίδιος. Να εκπαιδεύει τους ασθενείς του ώστε να βοηθούν τον εαυτό τους.

Πολλά χρόνια τώρα τον μελετώ. Και έχω ακόμα πολλά να μάθω.
Με κάθε του ιστορία, με παίρνει απ’ το χέρι και με οδηγεί σε βαθιά μελέτη. Μου κλείνει το μάτι, δείχνοντάς μου να κοιτάξω πίσω από τις λέξεις και πίσω από τα αυτονόητα. Να ρωτάω το γιατί και το πως. Και όσο πιο πολλά μαθαίνω,  τόσο πιο πολλά μου αποκαλύπτει μέσα από τις ιστορίες του.

Εκείνος δεν ήξερε ακριβώς τους μηχανισμούς της μεθόδου που διατύπωσε. Δεν ήταν διαθέσιμη η γνώση που έχουμε σήμερα.
Γι αυτό, θεωρώ πως ήρθε η ώρα, οι Ρεφλεξολόγοι, να ξαναδούμε το έργο του.
Ναι, τις ιστορίες του. Τις φαινομενικά απλές ιστορίες του. Μέσα από το πρίσμα της επιστημονικής γνώσης που έχουμε στη διάθεσή μας. Δεν είναι εύκολο. Θέλει πολύ δουλειά και ακόμα πιο πολύ διάβασμα και μελέτη. Αλλά δηλώνω μετά λόγου γνώσεως, πως κάθε λεπτό εργασίας και μελέτης, αξίζει!

Η “Εφαρμοσμένη Ζωνοθεραπεία” είναι το αγαπημένο μου σεμινάριο. Ένα σεμινάριο που γεννήθηκε περίπου το 2013 – μετά από αρκετά χρόνια μελέτης. Τότε ήταν ένα μικρό κλαράκι.  Σιγά-σιγά, σε κάθε σεμινάριο, κάθε ερώτηση, κάθε σχόλιο το πότιζε. Κάθε χρόνο, το βλέπω να ωριμάζει, να βγάζει καρπούς και να χαρίζει ζωντανή και αναζωογονητική τη δροσιά του.

Ίσως ακουστεί ρομαντικό, ίσως και παράδοξο, αλλά αυτό το σεμινάριο το αγαπώ σαν παιδί μου. Το καμαρώνω. Το χαίρομαι. Το νοιάζομαι.

Κάθε φορά που γίνεται εφικτό να πραγματοποιηθεί, χαίρομαι σαν την πρώτη φορά.
Και κάθε φορά που θα παρουσιαστεί μπροστά σε άλλους, έχω την ίδια λαχτάρα και την ίδια αγωνία. Όπως την πρώτη μέρα που πας το παιδί σου στο σχολείο.

Ναι, το ομολογώ. Είναι το “παιδί” που του έχω αδυναμία.

Επεξηγήσεις:
1. Αναφέρομαι στο βιβλίο Zone Therapy or Relieving Pain and Disease, του W.H.Fitzgerald. Πρώτη έκδοση, 1917. Δεύτερη έκδοση, 1919.
2. Η “Θεραπεία των Ζωνών” είναι η μέθοδος στην οποία βασίστηκε η Eunice Ingham για να διατυπώσει τις βασικές αρχές της Ρεφλεξολογίας.

Το αφισάκι από το πρώτο σεμινάριο Ζωνοθεραπείας, το 2013.

Ζωνοθεραπεία, Η Ζωνοθεραπεία του W. Fitzgerald – Το Δώρο ενός Σπουδαίου Γιατρού, Health Studies – integrated (HSi)

Tag:Fitzgerald, William Fitzgerald, ζωνοθεραπεία, Θεραπεία των Ζωνών

  • Share:
Σοφία Ραπτοπούλου

Προηγούμενο

Ρεφλεξολογία στον ΟΚΑΝΑ
27/08/2021

Μπορεί ακόμη να σας ενδιαφέρουν

  • ΡΕΦΛΕΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ OKANA
    Ρεφλεξολογία στον ΟΚΑΝΑ
    29 Σεπτέμβριος, 2020
  • Φυλλο Οδηγιών Χρήσης Ρεφλεξολογίας
    Φύλλο Οδηγιών Χρήσης Ρεφλεξολογίας
    29 Δεκέμβριος, 2019
  • Η Ρεφλεξολογία στο ΠΜΣ Αλγολογία
    Η Ρεφλεξολογία στο ΠΜΣ “Αλγολογία” της Ιατρικής Σχολής
    16 Δεκέμβριος, 2019

Search

Μελλοντικές Εκδηλώσεις

Δείτε τες όλες
25
Σεπτέμβριος
Σεμινάριο Ζωνοθεραπείας
Σεμινάριο Εφαρμοσμένης Ζωνοθεραπείας
17:30 - 17:30
Κολοκοτρώνη 10, Κηφισιά 14562

Η γνώση των θεμελιωδών αρχών και των τεχνικών της Ζωνοθεραπείας στην καθημερινή πρακτική του Ρεφλεξολόγου είναι εξαιρετικά χρήσιμη για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων της...

Πρόσφατες έρευνες

  • Ινομυαλγία:

    Ινομυαλγία: Πρεγκαμπαλίνη και Ρεφλεξολογία για Πόνο και Αϋπνία

    Πόνος, Μυοσκελετικό Σύστημα, Νευρικό Σύστημα
    View More
  • Ρεφλεξολογία:

    Ρεφλεξολογία: Κατανοώντας το ρόλο της διέγερσης των αντανακλαστικών

    Καρκίνος, Μηχανισμός Δράσης
    View More

Tags

Eunice Ingham evidence-based reflexology Fitzgerald VAS William Fitzgerald Αλγολογία Αρεταίειο Νοσοκομείο Εναλλακτική Θεραπεία Κέντρο Πόνου Καρκίνος Οδηγίες Χρήσης Πόνος Φύλλο Οδηγιών άκρο πόδι άκρο χέρι άνω άκρο έρευνα αγγεία αισθητικοί υποδοχείς ανατομία ανατομία δακτύλων αντανακλαστικά σημεία δάκτυλα επαγγελματίας ρεφλεξολόγος ζωνοθεραπεία ιατρική σχολή ιατρικό συνέδριο κάτω άκρο κλίμακα πόνου κλινική ρεφλεξολογία κλινικός ρεφλεξολόγος λειτουργική ανατομία λεμφοίδημα μάθημα ρεφλεξολογίας μαστός μεταπτυχιακό αλγολογίας νευρικό σύστημα οίδημα παχύ έντερο πρωτόκολλα ρεφλεξολογία σπουδές ρεφλεξολογίας σωμάτια Paccini τεκμηριωμένη ρεφλεξολογία χάρτες ρεφλεξολογίας

Πρόσφατα άρθρα

  • Η Ζωνοθεραπεία του W. Fitzgerald – Το Δώρο ενός Σπουδαίου Γιατρού
  • Ρεφλεξολογία στον ΟΚΑΝΑ
logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

210 80 88 258

info@health-studies.gr



Σοφία Ραπτοπούλου - Health Studies integrated - ΚΔΒΜ1

Η Σχολή

  • Σκοπός
  • Ταυτότητα
  • Testimonials
  • Άρθρα
  • Gallery
  • Επικοινωνία
  • Εγγραφή σε Newsletter

Εκπαίδευση

  • Εκπαίδευση στη Ρεφλεξολογία
    • Σκοπός
    • Οργάνωση Σπουδών
    • Πρόγραμμα Σπουδών
    • Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα
    • Αίτηση Εγγραφής
    • Εκπαιδευτικοί στόχοι
    • Μαθησιακοί στόχοι

Μετεκπαίδευση

  • Κλινική Ρεφλεξολογία
    • Σκοπός
    • Πρόγραμμα Σπουδών
    • Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα
    • Αίτηση Εγγραφής
    • Εκπαιδευτικοί & Μαθησιακοί στόχοι

Σεμινάρια

  • Εφαρμοσμένη Ζωνοθεραπεία
  • Διαχείριση Πόνου με Ρεφλεξολογία
  • H Νευροβιολογία της Ρεφλεξολογίας

Copyright © 2019 Health Studies integrated.

  • Όροι, Προυποθέσεις Χρήσης & Πολιτική Απορρήτου
  • Sitemap

Γίνε Ρεφλεξολόγος

Ακολούθησε ένα συναρπαστικό επάγγελμα σε μια ανοιχτή και αναπτυσσόμενη αγορά εργασίας.

Ξεκίνα τώρα!

Όροι Παρακολούθησης Εκπαιδευτικού Προγράμματος

  1. Η παρακολούθηση των μαθημάτων σε φυσική και ηλεκτρονική τάξη είναι υποχρεωτική, πρέπει να γίνεται ανελλιπώς και πάντως ο αριθμός των απουσιών να μην υπερβαίνει το ποσοστό που ορίζεται στην Οργάνωση Σπουδών. Σε περίπτωση απουσίας ενημερώνεται η Γραμματεία της Σχολής με ευθύνη του σπουδαστή.
  2. Ο σεβασμός των συνεργατών και του περιβάλλοντος της σχολής είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την παραμονή και τη συνέχιση των σπουδών.
  3. Οι κωδικοί αριθμοί πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι αυστηρά για ατομική χρήση του σπουδαστή. Η κοινοποίηση σε τρίτο άτομο είναι αιτία αποβολής, χωρίς καμία υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων διδάκτρων.
  4. Η παραβίαση κανόνων περί πνευματικών δικαιωμάτων και λογοκλοπής, τόσο ως προς το υλικό της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης όσο και ως προς το εκπαιδευτικό υλικό και τις εργασίες, είναι αιτία αποβολής, χωρίς καμία υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων διδάκτρων.
  5. Η ενημέρωση για τις υποχρεώσεις της εκπαίδευσης– εργασίες, εξετάσεις, πρόγραμμα, κλπ – που αναρτώνται στη φυσική και την ηλεκτρονική τάξη, γίνεται με ευθύνη του σπουδαστή.
  6. Σε περίπτωση νοσήματος που χρήζει προσοχής για την ασφάλεια του σπουδαστή, ενημερώνεται η διεύθυνση της σχολής.
  7. Τα δίδακτρα καταβάλλονται όπως ορίζεται στη σελίδα “Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα” της επίσημης ιστοσελίδας του HS-i, https://health-studies.gr
  8. Τυχόν διακοπή της φοίτησης για οποιοδήποτε λόγο, (οικειοθελής ή επιβεβλημένη) δεν συνεπάγεται καμία υποχρέωση επιστροφής των μέχρι τότε καταβληθέντων διδάκτρων. Συνέχεια της φοίτησης μπορεί να γίνει εντός των επόμενων δύο ακαδημαϊκών ετών.
  9. Για τη συμμετοχή στις εξετάσεις κάθε έτους, απαιτείται η εξόφληση των διδάκτρων του αντίστοιχου έτους.
  10. Για τη λήψη πτυχίου απαιτείται η συνολική εξόφληση των διδάκτρων, η μη υπέρβαση του ποσοστού απουσιών και ο μέσος όρος της τελικής βαθμολογίας να είναι πάνω από 5 (σε κλίμακα 0-10).

Δικαιολογητικά Εγγραφής:

Θα καταθέσω τα παρακάτω δικαιολογητικά είτε ηλεκτρονικά με αποστολή στη διεύθυνση info@health-studies.gr, είτε αυτοπροσώπως στη γραμματεία του Health Studies – integrated, είτε ταχυδρομικά στη διεύθυνση Κολοκοτρώνη 10, 14562 Κηφισιά, Αττική.

  1. Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου.
  2. Αποδεικτικό διεύθυνσης διαμονής (λογαριασμός οργανισμού/ εταιρείας υπηρεσιών κοινής ωφέλειας).

Υπεύθυνη Δήλωση

Δηλώνω υπεύθυνα ότι:
1. Είμαι 18 ετών και άνω.
2. Αποδέχομαι τους Όρους Παρακολούθησης του Προγράμματος.
3. Όλα τα στοιχεία που δήλωσα στην αίτηση εγγραφής είναι αληθή.
4. Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής είναι αληθή.

Η αποστολή της αίτησης ηλεκτρονικά έχει την ισχύ της υπογεγραμμένης αίτησης και Υπεύθυνης Δήλωσης.

 

Η παραβίαση οποιουδήποτε από τους παραπάνω όρους παρακολούθησης ή η ψευδής δήλωση στοιχείων, είναι αιτία αποβολής από το πρόγραμμα σπουδών χωρίς καμία υποχρέωση από τη σχολή.

Certified School Member of Reflexology in Europe Nexus

Στην ηλεκτρονική τάξη, ο σπουδαστής μπορεί να:
  • Παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τα προγραμματισμένα μαθήματα της ηλεκτρονικής τάξης (όχι τα μαθήματα της φυσικής τάξης).
  • Μελετά σε χρόνους και ρυθμούς που τον/την εξυπηρετούν το υλικό του κάθε μαθήματος που διδάχτηκε στη φυσική τάξη καθώς και το πρόσθετο βοηθητικό υλικό που αναρτάται.
  • Ολοκληρώνει τα τεστ αξιολόγησης και τις ατομικές ή ομαδικές εργασίες που ανατίθενται από τους καθηγητές.
  • Συμμετέχει στα Φροντιστήρια που ορίζονται από τον κάθε διδάσκοντα για την κάλυψη αναγκών που προκύπτουν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους σπουδαστές για θέματα εργασιών και μαθημάτων.
  • Ενημερώνεται για τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες.