Έχετε απορίες?
210 80 88 258
info@health-studies.gr
Εγγραφή Σύνδεση
No apps configured. Please contact your administrator.

Login with your site account

No apps configured. Please contact your administrator.

Lost your password?

Not a member yet? Register now

Health Studies – integrated (HSi)Health Studies – integrated (HSi)
  • Αρχική
  • Η Σχολή
    • Σκοπός
    • Προγράμματα Σπουδών
    • FAQs
    • Εκδηλώσεις
    • Ταυτότητα
  • Μαθήματα

    Προγράμματα

    Εκπαίδευση

    • Εκπαίδευση στη Ρεφλεξολογία
      • Σκοπός
      • Οργάνωση Σπουδών
      • Πρόγραμμα Σπουδών
      • Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα
      • Αίτηση Εγγραφής
      • Εκπαιδευτικοί στόχοι
      • Μαθησιακοί στόχοι

    Μετεκπαίδευση

    • Κλινική Ρεφλεξολογία
      • Σκοπός
      • Πρόγραμμα Σπουδών
      • Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα
      • Αίτηση Εγγραφής
      • Εκπαιδευτικοί & Μαθησιακοί στόχοι

    Σεμινάρια

    • Εφαρμοσμένη Ζωνοθεραπεία
    • Διαχείριση Πόνου με Ρεφλεξολογία
    • H Νευροβιολογία της Ρεφλεξολογίας

    ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

    Ιδιαίτερα Μαθήματα one2one
  • Έρευνα
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Η Σχολή
    • Σκοπός
    • Προγράμματα Σπουδών
    • FAQs
    • Εκδηλώσεις
    • Ταυτότητα
  • Μαθήματα

    Προγράμματα

    Εκπαίδευση

    • Εκπαίδευση στη Ρεφλεξολογία
      • Σκοπός
      • Οργάνωση Σπουδών
      • Πρόγραμμα Σπουδών
      • Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα
      • Αίτηση Εγγραφής
      • Εκπαιδευτικοί στόχοι
      • Μαθησιακοί στόχοι

    Μετεκπαίδευση

    • Κλινική Ρεφλεξολογία
      • Σκοπός
      • Πρόγραμμα Σπουδών
      • Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα
      • Αίτηση Εγγραφής
      • Εκπαιδευτικοί & Μαθησιακοί στόχοι

    Σεμινάρια

    • Εφαρμοσμένη Ζωνοθεραπεία
    • Διαχείριση Πόνου με Ρεφλεξολογία
    • H Νευροβιολογία της Ρεφλεξολογίας

    ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

    Ιδιαίτερα Μαθήματα one2one
  • Έρευνα
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Home
  • Ρεφλεξολογία για Σύνδρομο Αποτυχημένου Χειρουργείου Σπονδυλικής Στήλης (FBSS)

Project description

Title

Reflexology for Failed Back Surgery Syndrome: A Case Series

Authors

S. Raptopoulou, E. Stavropoulou, E. Argyra, A. Vadalouca

A’ Anesthesiology Department, Pain and Palliative Care Center, Aretaeion Hospital, National and Kapodistrian University of Athens

Published

Poster presented at the International Symposium ALGOS 2017, May 25-28, 2017

Keywords

reflexology, failed back surgery syndrome, FBSS,  spine, pain, chronic pain, spinal fusion

Background - Aim

As the recent years there is an increase of spine surgeries, failed back surgery syndrome (FBSS) prevalence is also rising. While complementary therapies are commonly used in this syndrome, there are no studies reporting use of reflexology(R). R has the ability to reduce the intensity and cognitive aspects of pain because it has an impact on perceptual mechanisms; We are presenting the beneficial effect of this method in two patients with FBSS.

Methods

1st case: A man 49 years old has been operated 8 years ago for lumbar spinal fusion. His VAS score before the operation was 9 and 10 daily immediately after. For the following 8 years he was taking paracetamol, NSAIDS, opioids and antidepressants with minor improvement (VAS 7-8). He received 9 sessions of Reflexology.

2nd case: A man 58 years old had cervical spine fusion 11 years ago. 10 years after he started to feel the same pain (VAS=7-9) and received NSAIDS, paracetamol, muscle relaxants, codeine and tramadol with little amelioration (VAS=6-7). He received 10 sessions of R.

We attended VAS score , functionality and mood of both patients for 3 months.

Results

Both patients showed reduction of VAS score, improvement of functionality and mood more than 50% that lasted for at least 3 months without any adverse effects

Conclusions

Reflexology is an innocuous and relatively inexpensive complementary therapy that may offer satisfactory pain relief, advanced workability and spirit in FBSS but further investigation is needed to prove its exact effectiveness.

 
  • Πόνος
  • Διεγχειρητική Φροντίδα
  • Μυοσκελετικό Σύστημα

Related Items

  • Pain Practice

    Ινομυαλγία: Πρεγκαμπαλίνη και Ρεφλεξολογία για Πόνο και Αϋπνία

    Πόνος, Μυοσκελετικό Σύστημα, Νευρικό Σύστημα
    Zoom
  • Figure 3. Unit used for stimulation of the top of the foot at the base of the toes.

    Ρεφλεξολογία: Κατανοώντας το ρόλο της διέγερσης των αντανακλαστικών

    Καρκίνος, Μηχανισμός Δράσης
    Zoom
  • Brain activation with Reflexology – fMRI study

    Ενεργοποιήσεις του εγκεφάλου που προκαλούνται με Ρεφλεξολογία στο μεγάλο δάχτυλο του ποδιού

    Μηχανισμός Δράσης, Νευρικό Σύστημα
    Zoom

Search

Πρόσφατες έρευνες

  • Ινομυαλγία:

    Ινομυαλγία: Πρεγκαμπαλίνη και Ρεφλεξολογία για Πόνο και Αϋπνία

    Πόνος, Μυοσκελετικό Σύστημα, Νευρικό Σύστημα
    View More
  • Ρεφλεξολογία:

    Ρεφλεξολογία: Κατανοώντας το ρόλο της διέγερσης των αντανακλαστικών

    Καρκίνος, Μηχανισμός Δράσης
    View More

Tags

Eunice Ingham evidence-based reflexology VAS William Fitzgerald Αλγολογία Αρεταίειο Νοσοκομείο Εναλλακτική Θεραπεία Κέντρο Πόνου Καρκίνος Οδηγίες Χρήσης Πόνος Φύλλο Οδηγιών άκρο πόδι άκρο χέρι άνω άκρο έρευνα αγγεία αισθητικοί υποδοχείς ανατομία ανατομία δακτύλων αντανακλαστικά σημεία δάκτυλα επαγγελματίας ρεφλεξολόγος ζωνοθεραπεία ιατρική σχολή ιατρικό συνέδριο κάτω άκρο κλίμακα πόνου κλινική ρεφλεξολογία κλινικός ρεφλεξολόγος λειτουργική ανατομία λεμφοίδημα μάθημα ρεφλεξολογίας μαστός μεταπτυχιακό αλγολογίας νευρικό σύστημα οίδημα παχύ έντερο πρωτόκολλα ρεφλεξολογία σπουδές ρεφλεξολογίας σωμάτια Paccini τεκμηριωμένη ρεφλεξολογία χάρτες ρεφλεξολογίας

Πρόσφατα άρθρα

  • Ρεφλεξολογία στον ΟΚΑΝΑ
  • Μαθήματα Ρεφλεξολογίας 2020
logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

210 80 88 258

info@health-studies.gr



Σοφία Ραπτοπούλου - Health Studies integrated - ΚΔΒΜ1

Η Σχολή

  • Σκοπός
  • Ταυτότητα
  • Άρθρα
  • Επικοινωνία

Εκπαίδευση

  • Εκπαίδευση στη Ρεφλεξολογία
    • Σκοπός
    • Οργάνωση Σπουδών
    • Πρόγραμμα Σπουδών
    • Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα
    • Αίτηση Εγγραφής
    • Εκπαιδευτικοί στόχοι
    • Μαθησιακοί στόχοι

Μετεκπαίδευση

  • Κλινική Ρεφλεξολογία
    • Σκοπός
    • Πρόγραμμα Σπουδών
    • Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα
    • Αίτηση Εγγραφής
    • Εκπαιδευτικοί & Μαθησιακοί στόχοι

Σεμινάρια

  • Εφαρμοσμένη Ζωνοθεραπεία
  • Διαχείριση Πόνου με Ρεφλεξολογία
  • H Νευροβιολογία της Ρεφλεξολογίας

Copyright © 2019 Health Studies integrated.

  • Όροι, Προυποθέσεις Χρήσης & Πολιτική Απορρήτου
  • Sitemap

Γίνε Ρεφλεξολόγος

Ακολούθησε ένα συναρπαστικό επάγγελμα σε μια ανοιχτή και αναπτυσσόμενη αγορά εργασίας.

Ξεκίνα τώρα!

Certified School Member of Reflexology in Europe Nexus

Όροι Παρακολούθησης Εκπαιδευτικού Προγράμματος

  1. Η παρακολούθηση των μαθημάτων σε φυσική και ηλεκτρονική τάξη είναι υποχρεωτική, πρέπει να γίνεται ανελλιπώς και πάντως ο αριθμός των απουσιών να μην υπερβαίνει το ποσοστό που ορίζεται στην Οργάνωση Σπουδών. Σε περίπτωση απουσίας ενημερώνεται η Γραμματεία της Σχολής με ευθύνη του σπουδαστή.
  2. Ο σεβασμός των συνεργατών και του περιβάλλοντος της σχολής είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την παραμονή και τη συνέχιση των σπουδών.
  3. Οι κωδικοί αριθμοί πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι αυστηρά για ατομική χρήση του σπουδαστή. Η κοινοποίηση σε τρίτο άτομο είναι αιτία αποβολής, χωρίς καμία υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων διδάκτρων.
  4. Η παραβίαση κανόνων περί πνευματικών δικαιωμάτων και λογοκλοπής, τόσο ως προς το υλικό της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης όσο και ως προς το εκπαιδευτικό υλικό και τις εργασίες, είναι αιτία αποβολής, χωρίς καμία υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων διδάκτρων.
  5. Η ενημέρωση για τις υποχρεώσεις της εκπαίδευσης– εργασίες, εξετάσεις, πρόγραμμα, κλπ – που αναρτώνται στη φυσική και την ηλεκτρονική τάξη, γίνεται με ευθύνη του σπουδαστή.
  6. Σε περίπτωση νοσήματος που χρήζει προσοχής για την ασφάλεια του σπουδαστή, ενημερώνεται η διεύθυνση της σχολής.
  7. Τα δίδακτρα καταβάλλονται όπως ορίζεται στη σελίδα “Εγγραφή – Ημερομηνίες – Δίδακτρα” της επίσημης ιστοσελίδας του HS-i, https://health-studies.gr
  8. Τυχόν διακοπή της φοίτησης για οποιοδήποτε λόγο, (οικειοθελής ή επιβεβλημένη) δεν συνεπάγεται καμία υποχρέωση επιστροφής των μέχρι τότε καταβληθέντων διδάκτρων. Συνέχεια της φοίτησης μπορεί να γίνει εντός των επόμενων δύο ακαδημαϊκών ετών.
  9. Για τη συμμετοχή στις εξετάσεις κάθε έτους, απαιτείται η εξόφληση των διδάκτρων του αντίστοιχου έτους.
  10. Για τη λήψη πτυχίου απαιτείται η συνολική εξόφληση των διδάκτρων, η μη υπέρβαση του ποσοστού απουσιών και ο μέσος όρος της τελικής βαθμολογίας να είναι πάνω από 5 (σε κλίμακα 0-10).

Δικαιολογητικά Εγγραφής:

Θα καταθέσω τα παρακάτω δικαιολογητικά είτε ηλεκτρονικά με αποστολή στη διεύθυνση info@health-studies.gr, είτε αυτοπροσώπως στη γραμματεία του Health Studies – integrated, είτε ταχυδρομικά στη διεύθυνση Κολοκοτρώνη 10, 14562 Κηφισιά, Αττική.

  1. Φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου.
  2. Φωτοαντίγραφο Τίτλου Σπουδών όπως αναφέρεται στις προϋποθέσεις εγγραφής.
  3. Αποδεικτικό διεύθυνσης διαμονής (λογαριασμός οργανισμού/ εταιρείας υπηρεσιών κοινής ωφέλειας).

Υπεύθυνη Δήλωση

Δηλώνω υπεύθυνα ότι:
1. Είμαι 18 ετών και άνω.
2. Αποδέχομαι τους Όρους Παρακολούθησης του Προγράμματος.
3. Όλα τα στοιχεία που δήλωσα στην αίτηση εγγραφής είναι αληθή.
4. Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής είναι αληθή.

Η αποστολή της αίτησης ηλεκτρονικά έχει την ισχύ της υπογεγραμμένης αίτησης και Υπεύθυνης Δήλωσης.

 

Η παραβίαση οποιουδήποτε από τους παραπάνω όρους παρακολούθησης ή η ψευδής δήλωση στοιχείων, είναι αιτία αποβολής από το πρόγραμμα σπουδών χωρίς καμία υποχρέωση από τη σχολή.

Στην ηλεκτρονική τάξη, ο σπουδαστής μπορεί να:
  • Παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τα προγραμματισμένα μαθήματα της ηλεκτρονικής τάξης (όχι τα μαθήματα της φυσικής τάξης).
  • Μελετά σε χρόνους και ρυθμούς που τον/την εξυπηρετούν το υλικό του κάθε μαθήματος που διδάχτηκε στη φυσική τάξη καθώς και το πρόσθετο βοηθητικό υλικό που αναρτάται.
  • Ολοκληρώνει τα τεστ αξιολόγησης και τις ατομικές ή ομαδικές εργασίες που ανατίθενται από τους καθηγητές.
  • Συμμετέχει στα Φροντιστήρια που ορίζονται από τον κάθε διδάσκοντα για την κάλυψη αναγκών που προκύπτουν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Συνεργάζεται με τους άλλους σπουδαστές για θέματα εργασιών και μαθημάτων.
  • Ενημερώνεται για τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες.